Kuche kuche.... hatsjoe!

Oh bah. Ik ben al een paar dagen echt in de lappenmand. Keelpijn, koorts, warm en dan weer koud. Hoofdpijn, hoesten en snotverkouden.

En natuurlijk een heel drukke zondag voor de boeg. Alex is een weekendje weg. Dat is hij eigenlijk nooit, dus fijn voor hem. Maarrrr waarom ik dan net dat ene weekend in 10 jaar zo beroerd moet zijn?  Stomme grap van het universum. Kan er in ieder geval niet om lachen.

Vannacht heeft Alejandro hier ook gelogeerd. Dat stond ook al op de planning, zodat Astrid en Juan een avondje uit konden.  En dan blijkt maar weer wat voor n kanjers mijn meiden zijn. Ze hebben me goed geholpen met hem. Vanmorgen hebben ze hem ook bezig gehouden zodat ik iets langer dan 06:09 kon doorslapen.

 

Nu is Louise naar twee dansworkshops en heeft Mariëlla straks een ouderbezoek. Hopelijk is Alex niet al te laat terug… dan kan ik mijn bed weer in. Kuche kuche, snotter snotter…