2018

We zijn alweer aanbeland in 2018! Gelukkig maar, ik was niet zo’n fan van 2017 eerlijk gezegd. Het is alweer een tijd terug sinds mijn blog over Lo’s Quince en toch ligt het nog best vers in het geheugen. Telkens als ik die plaatjes weer voorbij zie komen denk ik; dat hebben we haar toch maar mooi mee gegeven!

Maar omdat ik niet een heel verslag van 10 kantjes wil doen van wat er in de tussen tijd allemaal is gebeurd en veranderd - iedereen die mij en mijn gezin kent weet dat we nooit stil staan- beginnen we gewoon bij het hier en nu.

Terwijl Jules lekker springt op de trampoline ruim ik hier de boel op. Alles wat is blijven liggen dit weekend door de fotoklus die ik had @Dansstudio Dentro.

Afgelopen weken hebben, verdeeld over twee weekenden, twee verschillende spelklassen de voorstelling Matilda neergezet en ik was erbij om het op de foto te zetten. Twee van mijn meiden zaten in groep 1. Super gave foto’s  zitten erbij en ik hoop van harte dat ik alle sterren van beide groepen een leuk aandenken heb kunnen geven.

Maar ja, het hele weekend niets gedaan in huis en het ziet er dus uit alsof er een bom is ontploft!

Ik ga snel weer aan de slag! Voor Jules klaar is met springen en mijn aandacht weer opeist. Vanmiddag een aantal afspraken, the usual.

Bye!