Week 21

Zo. Dat was een drukke week. Afgelopen Zondag heeft Tharanika opgetreden met Dansstudio Dentro tijdens Kunst Cultuur weekend in Alkmaar.

Ik voelde me de hele dag niet lekker maar besloot toch foto's te gaan maken. Beetje jammer dat het licht op de locatie dusdanig verschrikkelijk was dat ik het voor de kwaliteit van de foto's net zo goed met mijn mobiel had kunnen doen. Of gewoon had kunnen laten.

Dat deed ik dus niet en het gevolg was dat ik tegen de avond echt helemaal op was en super super misselijk was. 

In de avond waren we uitgenodigd voor een bedank etentje door Monique&Danjella en ze hebben er, net als vorig jaar, zoveel werk van gemaakt dat ik me schuldig voelde dat ik er nauwelijks wat van gegeten heb, maar het ging echt niet. Evengoed was het erg gezellig en de waardering van mijn kant  voor alle moeite is erg groot.

 

Louise was die hele week al ziek en werd zo mogelijk nog zieker in de afgelopen week waardoor haar examen resultaten tegen zullen vallen: ze heeft de examens afgelegd zonder goede nachtrust. Ze was van savonds laat tot smorgens vroeg aan het hoesten en een bezoekje aan de huisarts volgde. Deze stuurde haar door voor een spoed bloedonderzoek om kinkhoest uit te sluiten. Het is geen kinkhoest volgens het bloed onderzoek, maar ondertussen kan Louise niet slapen (en de rest van ons ook bijna niet) en wordt ze steeds zwakker. Ze heeft nu codeïne voorgeschreven gekregen en de hoop is dat de rust die daarvan het gevolg is ervoor zal zorgen dat ze nu gaat opknappen.

De examens zitten er inmiddels op. Het is afwachten op de uitslag voor we weten wat het gevolg is van het ziek zijn op haar examens.

 

Voor de rest deze week?

Danslessen, middelbareschool drama met mn jongste dochter, bezoekje van jgb, twee ouderbezoekjes, mn koolhydraten weer gedropt van mn voeding, kittens geprobeerd te leren vast voedsel te eten (is voor 2/3 gelukt) Uhm. Chloë's oude laptopje heeft een paar kleine upgrades gehad en is nu van Wendy. Dat zijn altijd de leuke klusjes, alles instellen enzo. Jules ging deze week weer naar de vrije PSZ en daar werd hij erg blij van. Later in de week deed hij goed mee met zijn balletles. En vast nog 100 dingen die ik vergeet te melden want het was echt druk. En nu ben ik moe, maar gelukkig niet meer misselijk zoals een week geleden.