Growth

Gisteren EINDELIJK weer eens echt mijn camera gebruikt tijdens de Corona veilige moderne dansvoorstelling @Dansstudio Dentro.

Het eerste stuk met Chloë, een Choreo van Ayse Nur Salli.

'Decorated Paths' heet het stuk

Chloë wat was je weer prachtig om naar te kijken! Super trots op je inzet, je doorzetting, je groei, je uitstraling als je daar staat en het stralen wat je doet.

Het 2e stuk was een solo van Louise, door Louise. 'Overwicht.' Met als omschrijving:'als ik jou was, zou ik mij ongeveer nu zorgen gaan maken'

Pffft... Ja. Laat de foto's maar voor zich spreken. Beyond trots. As always.

Het derde stuk. Een duet van Dyinta en Louise, door Dyinta en Louise, dat heet Goud. Met als omschrijving: '...want jij bent gewoon een heel belangrijk stukje zekerheid dat ik heb.'

En ik denk dat dit hun vriendschap woordelijk samenvat.

Wauw. Wat een gevoel en ontroering komt er van dat stuk af spatten. Echt zó mooi!

Het 4e en laatste stuk werd opgevoerd door een groep Dansstudio Dentro dansers, waaronder Tharanika. De choreo is van Louise en dit heeft ze hen tijdens de warmste dagen van dit jaar (hele dagen lang) aangeleerd. Toppertjes, stuk voor stuk, wat een inzet, want wat wás het warm! Maar het resultaat is dan ook fantastisch. Mind Blown. Alweer. Tharanika, je geeft mij en zoveel anderen zoveel plezier om naar te kijken. Super super trots op jou.

Het stuk heet 'Waan' En de omschrijving begint met; 'ik droomde dat ik wakker was...'

 

En dan tot slot, Louise, de wereld ligt aan je voeten en de mogelijkheden zijn eindeloos, dat is wat ik elke minuut van elk stuk met jou naam erop dacht gisterenavond. Ik weet dat ik je moeder ben en uiteraard bevooroordeeld, maar jij weet als geen ander hoe (soms vervelend) bloed eerlijk ik kan zijn. Ik kan niet wachten op wat jij de wereld gaat brengen met jouw kunnen en kunsten. En ik zal altijd, samen met je vader, op de eerste rij zitten, als je grootste fan(s).