Update

Hey allemaal,

Het is vandaag 25 April en ik ben midden in mijn geen socials tot Juni periode.

Daarom hier even een update van mij.

 

Ik waardeer de ruimte die ik krijg om even tot mezelf te komen.

Zoals voor heel veel mensen is ook voor mij en mijn gezinsleden het afgelopen jaar best pittig geweest. Ik merk dat ik daarom echt even wat tijd moet nemen om aan mezelf te denken. Iets wat tegennatuurlijk voelt eerlijk gezegd, maar ik heb heel veel steun aan mijn gezin dat me daarin in aanmoedigt (en nog een paar mensen die me na staan)

Mijn oudste houd me voor dat kiezen om mezelf gelukkig te maken ervoor zorgt dat ik de wereld meer te bieden heb in the long run.

En dus blijven de socials uit. Zijn de nieuws apps verwijderd (ja, de laatste Persco was zowaar echt nieuws 😊 )

Ben ik 24/7 bezig met mindfulness en de zorg voor mijn gezin (niet noodzakelijk in die volgorde) en allerlei dingetjes die me vreugde brengen. De zorgen om alle andere mensen en de wereld buiten de muurtjes van ons huisje heb ik even terug gegeven aan de rechtmatige eigenaren.

Niet omdat ik het niet met ze wil dragen, niet omdat ik ze niet mis, niet omdat ik niet van ze houd of ineens minder om ze geef. Maar omdat ik op tijd aan de bel trek en zeg: Ik heb nu even mijn hele zelf nodig om er voor mezelf te zijn.

 

Ik kijk enorm uit naar de komst van Sita. Ik kijk uit naar de zomer.

Heel veel meer nieuws heb ik momenteel niet.

Alle dagen zijn een beetje hetzelfde. Ik werk. Alex werkt. De kinderen gaan naar school of volgen online lessen. We wandelen met de hond. We spelen met de katten.

 

Ik doe mijn best om te schrijven (check hier zeker terug voor het 4 mei verhaal van dit jaar)

 

We wandelen voor de avondklok een rondje (Alex & ik)

En we wachten op onze vaccinatie oproep.

 

En ondertussen werk ik aan mezelf. Om mijn positieve kijk op dingen terug te vinden. Om aardig voor mezelf te zijn.

 

 

Tot de volgende update allemaal en een fijne koningsdag!Â